DKL Accountants en Adviseurs B.V.
Ma - vr : 08:00 - 17:30

Ons team

drs. Sirik Goeman RA
Klantadviseur | directie

Sirik is als ervaren Registeraccountant (RA) en sparringpartner graag intensief betrokken bij de bedrijfsvoering van onze klanten.

Hij is sterk in het uitvoeren van jaarrekeningcontroles en overige assurancewerkzaamheden en gespecialiseerd in het uitvoeren van bijzondere (advies)opdrachten.

Sirik is als docent Bestuurlijke Informatievoorziening verbonden aan Nyenrode voor de opleiding tot Registeraccountant.

Henk-Jan de Kat
Klantadviseur | directie

Voor Henk-Jan is het een uitdaging om samen met de klant, maar ook met collega’s, te zoeken naar verbeteringen en tools waardoor bedrijfsprocessen nog optimaler kunnen verlopen.

Met sterke interesse in automatisering en nieuwe ontwikkelingen is hij voor de MKB-ondernemer van nu een gedreven adviseur.

Snel schakelen met de klant en met andere betrokken partijen is voor hem vanzelfsprekend.

Elwin Lommers AA
Klantadviseur | directie

Als adviseur van de MKB-ondernemer is Elwin dagelijks intensief betrokken bij uiteenlopende vraagstukken. Dankzij zijn jarenlange ervaring als Accountant Administratieconsulent (AA) voorziet hij onze klanten van praktische en doeltreffende adviezen.

Interesse in de klant is voor Elwin heel belangrijk. Door zijn betrokkenheid signaleert hij de juiste attentiepunten. Is verder een echte teamspeler en sterk in het vertalen van wet- en regelgeving naar praktische oplossingen voor de klant.

Gerdien van den Berg - Kazen
Relatiebeheerder

Gerdien is al jaren werkzaam in de accountancy en fungeert als aanspreekpunt voor veel van onze klanten. Daarnaast levert zij een belangrijke bijdrage aan het opstellen van de jaarrekening.

Danny Bravenboer
Assistent accountant

Als assistent accountant zorgt Danny ervoor dat ondernemers tijdig inzicht hebben in hun cijfers en dat de jaarrekening wordt opgesteld. Zo kan ieder moment bepaald worden waar de onderneming staat.

Regiene van Driel
Junior assistent accountant

Voor Regiene is het een uitdaging om de financiële administratie voor ondernemers niet alleen nauwkeurig maar ook zo efficiënt mogelijk bij te houden en zo nodig de ondernemer daarin te ondersteunen.

Lydia de Kat - Lagendijk
Facilitair medewerker

Lydia is er op gefocust om processen binnen ons kantoor soepel te laten verlopen. Daarnaast is ze de rechterhand van haar collega’s als het om diverse praktische zaken gaat.

Jaap Kazen
Klantadviseur

Een ervaren adviseur met passie voor fiscaliteit, zo mag Jaap wel genoemd worden. Zijn brede ervaring maakt hem tot een praktische adviseur met een sterke voorkeur voor een persoonlijke benadering.

Leo Lommers
Controller

Het opzetten en begeleiden van projectadministraties heeft de bijzondere interesse van Leo. Hij draagt er door adequate inrichting en verwerking zorg voor dat de juiste sturingsinformatie beschikbaar is.

Stefan Erdtsieck
Administratief medewerker

Stefan is verantwoordelijk voor diverse projecten binnen ons kantoor. Hij zet zijn IT kennis graag in om software efficiënt in te richten en processen te optimaliseren.

Ook is Stefan breed inzetbaar als het gaat om administratieve dienstverlening en het assisteren bij het samenstellen van jaarrekeningen.

Ina van Veen - Drost RPP
Salarisadministrateur | HR-adviseur

Personeelszaken zijn bij Ina in goede handen. Vanuit haar opleiding en ervaring weet ze onze klanten adequaat te ontzorgen als het om salarisadministratie en advies gaat.

Daarnaast is Ina de aangewezen persoon voor het ondersteunen van de ondernemer bij diverse HR-vraagstukken.